Král McLaren třetí

McLaren přišel v roce 1992 s modelem F1, který vpodstatě odstartoval éru hypersportů. Dvacet let poté, v roce 2012, byl představen McLaren P1, první hypersport s hybridním pohonem. Na dalšího v řadě ale dvacet let čekat nemusíme, právě se totiž narodil McLaren W1.

Trochu pozdě, ale přece: nový Outlander je tu

Mitsubishi Outlander PHEV čtvrté generace bylo představeno už v roce 2021, ale v Evropě se na trhu vůbec neobjevilo. Přijíždí až teď a bude mít co dohánět, protože mu tady mezitím vyrostlo daleko víc konkurence, než bylo zvyklé v minulé generaci. Nad některými strategickými rozhodnutími automobilek zůstává běžnému člověku rozum stát. Vezměte si například Mitsubishi, […]

Čistě teoreticky… o budoucnosti Lotusu

Britská značka Lotus se na nějaký čas tak trochu vytratila z povědomí veřejnosti, minimálně aspoň mimo britské souostroví, ale v posledních měsících a letech se snaží o velký návrat. Kromě svého úplně posledního spalovacího modelu Emira představila naprosto unikátní a prakticky nedostupný hypersport Evija (čte se “Evája”) s výkonem téměř 2000 koní. Toho ale vznikne […]

Nová Škoda Elroq je konečně tady

Po dlouhém čekání a mnoha dílčích teaserech je to tady: mladoboleslavská škodovka konečně představila svůj elektromobil Škoda Elroq. Menší sourozenec Enyaqu si dělá nemalé ambice: chce být rodinným autem a zároveň výrazně dostupnějším a použitelnějším elektromobilem. Zajímavý je ale ještě s dalšího důvodu…

Čerstvé bagety ve futuristickém stylu

Když se u nás řekne Renault Estafette, drtivá většina lidí nebude tušit, která bije. Ale pro Francouze to bude stejné, jako když u nás řeknete Škoda 1203. Malá jednoduchá dodávka, kterou si z dětství pamatuje téměř každý čtyřictátník a dodnes je ještě na silnicích občas potkáváme. A vypadá to, že Renault se svou užitkovou ikonu chystá oživit.

Lamborghini Temerario: konec éry desetiválců

Jekot atmosférické V10 za hlavou si budu pamatovat do smrti. Jen párkrát jsem měl možnost opravdu sešlápnout pedál v Lambu až na podlahu a když se vám to podaří v Gallardu Superleggera a navíc na okruhu, takže můžete nechat otáčky vyletět až k červené hranici a nechat ten ostrý, řezavý jekot, aby vám rozvibroval kosti v těle, prostě to jen tak nezapomenete. A s tím je teď konec. Nebo ne?

Enable Notifications OK No thanks